Skrivet: 2013-12-18 | 15:31:00
Kategori: Allmänt

winter

Även om det inte är speciellt vitt ute så är julen på väg, och än så länge har jag inte fixat en enda julklapp. Börjar bli hög tid med tanke på att julafton är om mindre än en vecka, så imorgon efter julavslutningen funderar jag på att ta en tur på stan. Jag är egentligen inget stort fan av vintern, kylan och mörkret är ju inte så trevligt, men sånna här bilder får mig att kanske inte tycka det är lika farligt. Kan ju vara mysigt och fint om man bara försöker lite med varma mjukiskläder, julbak eller långa promenader i snön!
 
  Tagna från weheartit 

Postat av: Viktoria Eriksson

weheartit äger ^^

2013-12-18 | 17:02:14
URL: http://vickons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: