Skrivet: 2013-02-13 | 18:29:00
Kategori: Allmänt

utan dator igen

Åkte in till tandläkaren i mölndal tidigt i morse, och när jag var klar där åkte jag förbi mediamarkt för att lämna in min dator, igen. Fick ju tillbaka den för mindre än en vecka sen efter att den varit inlämnad i över tre veckor, men nu när jag fick tillbaka den verkar det som att de tappat den eller så för var ett ganska stort märke på den. Så nu är jag utan dator igen för att de ska byta skalet på den antar jag, men förhoppningsvis har jag den tillbaka ganska snart. Får försöka klara mig med min gamla dator tills vidare, men av någon anledning är det fruktansvärt svårt att se vad som händer med bilderna när jag redigerar den på den här, så se dem lite konstiga ut kan det vara därför, men jag gör så gott jag kan. Nu ska jag sätta min med en kopp te och läsa i min engelskabok som måste vara utläst innan lovet är över!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: