Skrivet: 2013-06-27 | 20:21:00
Kategori: Allmänt

sjuk

I förrgår kände jag att jag började få lite ont i halsen och sen dess har det blivit lite värre, även om jag direkt började dricka massa C-vitamin. Halsen är väldigt svullen, huvet gör ont och har inte koll på om jag har feber eller inte. Bara solat nån timma idag, för spenderade största delen av tiden vid stranden innan lunch i skuggan, och efter lunch gick jag hem och sov på rummet. Carina och Sophie har gått ut för att äta och kolla i affärer, men jag och mamma har bara legat hemma och sovit för jag är så dålig, och imorgon ska vi på snorkelutflykt så vore väldigt passande att bli frisk! Vår middag får bestå av några baguettebitar, och ska snart ta reda på om det går något på tv.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: