Skrivet: 2013-10-10 | 22:30:00
Kategori: Allmänt

i stan

Efter skolan mötte jag upp My och så gick vi runt och kollade lite i jakt på jacka och annat. Senare skulle jag och mamma till twist and tango för att se om vi hittade något, då det var lite rea där, så hade några timmar att spendera. Har fortfarande inte köpt mig en höstjacka, och har sett en jag ville ha, men eftersom det snart redan är dags för vinterjacka känns det inte värt att betala flera tusen för en att ha i någon månad. Så jag hittade faktist en billig som jag köpte, och får se om jag behåller!

Postat av: Rudebecks igen

Hej! Jag vet att detta inte har något med ditt inlägg att göra! Men jag har bara en fråga. Jag går nu ettan på Rudbecks och trivs naturligtvis jättemycket. Eftersom jag går i ettan känner jag inga tvåor eller treor så jag tänkte bara om det finns någon speciell kille på Rudebecks som du tycker är extra snäll eller ser bra ut? Skulle bli asglad om du svarade. Puss och kram

2013-10-12 | 00:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: