Skrivet: 2013-10-17 | 23:04:16
Kategori: Allmänt

ingen dator

Jag och Sandy satte oss och pluggade i några timmar efter skolan, och sen tog jag vagnen bort till mammas jobb. Upptäckte igår att min laddningssladd till datorn slutat fungera, vilket är lite kritiskt, så skulle till mediamarkt för att försöka fixa det. Tog som tur var med mig datorn till skolan och så fick jag låna Sandys laddningssladd att ladda den med under dagen, så nu har jag i alla fall lite batteri som kanske håller en stund imorgon också, sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Ska åka med den till ett annat ställe imorgon och se om de vill stå för en ny eller om de anser att det är jag som haft sönder den. I värsta fall får jag helt enkelt kosta på mig en ny... Men ja så på grund av detta kan det hända att det blir lite brist på inlägg, eller i alla fall inte så stora eftersom jag inte riktigt har tid att sitta och redigera massa bilder, men eftersom jag inte klarar mig utan dator ska jag försöka fixa det så fort som möjligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: