Skrivet: 2013-10-23 | 14:55:12
Kategori: Allmänt

lunch

Idag har jag varit hemma hela dagen och pluggat kemi. Gick upp ganska tidigt och gjorde ett schema för att kunna vara så effektiv som möjligt och har funkat väldigt bra hittills! Det nya PLL avsnittet kom även igår, så tog en paus och gick på bandet medan jag såg på det. Visade sig att vi inte hade så mycket mat hemma, så när det nu var dags för lunch fick göra något av det jag hittade och till slut blev det något så enkelt som lax med stekta sockerärtor, faktiskt riktigt gott! Men nu är det dags att återgå till pluggschemat, för jag ska göra allt jag kan för att det ska gå bra imorgon på provet!
 

Postat av: Viktoria Eriksson

Omnomnom vad det ser gott ut!! + härlig blogg du har!

2013-10-23 | 16:47:43
URL: http://vickons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: