Skrivet: 2013-10-05 | 17:55:00
Kategori: Allmänt

mikado

My kände sig hungrig så hon tyckte vi skulle gå ner till centrum och ta oss något att äta, och eftersom det var lunchtider passade det bra! Så gick ut i regnet och satte oss på mikado och åt thaimat.

Postat av: Viktoria Eriksson

Namm, vad det ser gott ut! :)

2013-10-06 | 12:06:41
URL: http://vickons.blogg.se/
Postat av: Rudebecks

Hej! Jag vet att detta inte har något med ditt inlägg att göra! Men jag har bara en fråga. Jag går nu ettan på Rudbecks och trivs naturligtvis jättemycket. Eftersom jag går i ettan känner jag inga tvåor eller treor så jag tänkte bara om det finns någon speciell kille på Rudebecks som du tycker är extra snäll eller ser bra ut? Skulle bli asglad om du svarade. Puss och kram

2013-10-07 | 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: