Skrivet: 2013-10-22 | 15:14:00
Kategori: Allmänt

tisdag

Idag var en kort och skön skoldag med sovmorgon till tio, och sedan bara två lektioner. Ska snart fixa till mig något att äta hade jag tänkt, och sedan ska jag möta My så går vi ner till gymmet. Ska köra samma tuffa pass som förra veckan och detta kommer alltså innebära att jag de kommande dagarna kommer ha svårt att gå, men det får det vara värt! Hade min bokredovisning idag också, vilket var skönt att få gjord för nu kan jag lägga all min tid åt kemiprovet i övermorgon! Ska bli skönt med lov, även om det inte kommer bli så mycket vila utan mest tid för att komma ikapp med allt i skolan.
Här är några bilder från Frankrike i somras som jag tror jag aldrig la upp! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: