Skrivet: 2013-09-18 | 21:00:00
Kategori: Frågor och svar

gårdsfest

Hej! Jag går på Rudebeck nu och jag undrar ifall det var nollning på gårdsfesten och isånnafall var det frivillig? Vad gjorde man och var det pinsamt? Den är nämligen imon och skulle vara jätteglad om du svarade typ ikväll. Är jättenervös och funderar på att inte gå...
 
Hej! Jag vet inte om det är några helt nya inslag i årets gårdsfest, men troligen är det i stort sätt samma som det var för oss förra året! På Rudebecks är det inte någon extrem nollning, utan gårdsfesten är mest till för att ettorna ska ha kul och lära känna varandra ytterligare. Det var lite grejer man skulle gå upp på scenen och göra, som leta efter godis med munnen i en mjölhög och sånna saker, och det är troligen även en "vevartävling". Men allt detta var såklart frivilligt och ville man inte så var det bara att inte anmäla sig som frivillig. Jag tycker gårdsfesten var det roligaste i hela ettan, och direkt när det var slut ville man att den skulle vara igen, så jag kan verkligen rekomendera dig att gå på den!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: