Skrivet: 2013-09-10 | 17:29:02

löparföreningen

Lagade en snabb lunch till mig när jag kom hem från skolan, och ska försöka att bara hålla mig till nyttigheter nu framöver! Idag i skolan var det förenings-kick off, då man har chansen att antingen att gå med i eller skapa en förening t.ex. som bakföreningen, seglarföreningen eller forbollsföreningen. Några tjejer i min klass kom på idén att skapa en löparförening, där man kan peppa varandra, gå ut och springa tillsammans ibland och vara med i olika springtävlingar och lopp. Denna hakade jag på, för tänker att det kan vara lite kul och kanske lite extra motivation! Så efter att jag lyckats skriva en dikt på engelska, som vi ska ha gjort tills imorgon, ska jag ge mig ut på en springrunda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: