Skrivet: 2013-09-03 | 19:30:00
Kategori: Allmänt

mackor

Även om vi hade sovmorgon i morse fick jag springa till bussen som jag ändå inte hann med. Sen när jag väl kom till skolan var det bara två lektioner innan vi fick sluta igen för dagen. När jag kom hem testade jag att göra ett par nya mackor med både keso, skinka och avokado på, vilket var riktigt gott! Nu ska jag ta på mig springkläderna och gå ner till löpbandet i källaren så jag hinner springa innan idol början om en halvtimma!

Postat av: anonymis

Hej! Undrar bara vad du har för betyg? Du verkar plugga sjuukt mycket (har läst din blogg ett tag). Så du borde väl typ ha A och B i alla ämnen? Jag har precis börjat gymnasiet och försöker klura ut hur mycket plugg det kommer krävas för att få höga betyg höhö :p lönar det sig att plugga så mkt som du? hur mycket tid lägger du ner på skolarbete?

Går samma linje som du förresten! du behöver inte svara om du inte vill.

2013-09-03 | 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: