Skrivet: 2013-09-25 | 17:56:00
Kategori: Allmänt

nyttiga vofflor

My är sjuk så hon kan inte träna med mig idag, men ska försöka ta mig ut på en springtur eller powerwalk om en stund. Men först måste jag göra några sidor matte eftersom vi har ett litet prov imorgon, fast det gör mig inte så mycket då det är algebra vi håller på med nu och det är faktiskt mest kul!
Idag på lunchen i skolan höll vi i min grupp på med våra bananflugor som vi ska korsa och göra en labb med, och eftersom flugorna inte riktigt ville sammarbeta blev det inget ätande för vår del. Så nu när jag kom hem slängde jag ihop en smet till ett par nyttiga vofflor som jag åt med smält mörk choklad på. Är faktiskt helt okej! Men man kan ju inte förvänta sig att de smakar som vanliga vofflor. Grundreceptet har jag fått här, men då min kvarg inte riktigt var i rätt skick fick jag improvisera, med bland annat keso, honung och lite extra mjölk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: