Skrivet: 2013-09-16 | 19:24:00
Kategori: Allmänt

skolfoton

Innan jag mötte Sandy igår för att äta middag och plugga i stan, så gick jag runt lite och kollade i affärer. Och efter två rundor på Zara fick jag med mig dessa två hem! En stickad tröja, som även passade bra att ha på skolfotot idag, och en lite festligare blus.
Idag var det alltså skolfoto och även föreningsfoto! Och då jag är med i både Sigrid Rudebecks kemiska förening och löparförening hade jag tre skolkort att ta under dagen. Först det vanliga, sen för löparföreningen då vi hade klätt ut och i hur töntiga löparkläder som helst och jag hade lånat pappas gamla springoverall, och sen till sist var det foto för den kemiska föreningen då vi körde på våra labbrockar och glasögon!  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: