Skrivet: 2013-09-30 | 18:02:00
Kategori: Allmänt

sömnbrist

Åt för mycket choklad igår för att kunna somna, så idag har stundvis varit en kamp att hålla sig vaken, men ska ändå försöka dra mig ut på en powerwalk sen. Bokade även Val Thones i gårkväll, så vecka 7 åker jag och Mikaela, och flera andra, med skolan och åker skidor i en vecka! Ska bli väldigt kul, även om jag kanske känner att jag borde öva lite på skidorna innan för att kunna hänga med de andra hehe. Men det kommer ju bli ett roligt minne, för man åker nog inte till aplerna så många gånger i sitt liv! Dock ser jag inte riktigt fram emot den 30 timmar långa bussresan ner till Frankrike, men vi får ladda upp med mat, filmer, kuddar och åksjuketabletter.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: