Skrivet: 2014-04-11 | 15:45:00
Kategori: Allmänt

Äggjakt

Sen i Onsdags har påskstämningen varit på topp i skolan och bakföreningen har annordnat påskäggsjakter både igår och förrgår. Så större delen av våra raster har gått åt till att springa runt i skolan och försöka komma på vad ledtrådarna betyder. Sen så lyckades vi inte hitta något ägg, men gjorde inte så mycket för idag överaskade Sandy mig och Kajsa med var sitt ägg! Tack vare det har denna dagen varit otroligt lätt att ta sig igenom! Ikväll kommer Johanna, My, Mikaela och Olivia hit och så sover Johanna och My med mig för mamma och pappa åker iväg till sommarstället. Men blir ingen lång och skön sovmorgon för min del inte, för redan vid 8 ska jag och Sandy sitta på tåget upp mot Stockholm. Stannar ända till tisdag och bor i hennes lägenhet, ska bli kul att hitta på något!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: