Skrivet: 2014-04-04 | 22:57:00
Kategori: Allmänt

Äntligen helg

Just nu ligger jag dötrött i soffan och fötterna gör fortfarande ont efter allt gående fram och tillbaka på stan hela dagen. Vi började med att köpa glass på pressbyrån (får ju ta vara på när det denna veckan är halva priset) precis som vi även gjorde igår, och sen när vi slutat åkte vi och köpte froyo. Så blev mycket glass idag. Innan froyobesöket gick vi även på stan i någon timma och kollade runt. Sedan ville de andra åka hem och till gymmet, så då fick jag klara mig själv. Kollade runt ett tag och hittade till slut något iaf. Sedan övningskörde jag med mamma hem och svängde förbi allum på vägen. Så den här dagen har faktiskt inte varit fylld av speciellt mycket mer än glass och shopping! Imorgon planerar jag att sova ut, lääänge, och bara göra vad jag känner för. Ska bli väldigt skönt, och känns som om det var längre än en vecka sedan jag gjorde det sist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: