Skrivet: 2014-04-29 | 22:33:00
Kategori: Allmänt

Halkan

Alla insekter har ju börjat vakna till liv nu, och i helgen såg jag typ sju citronfjärillar vid vårt sommarställe vilket bådar gott för sommaren hehe. Men sprang i vilket fall runt på gräsmattan och försökte fånga denna humla på bild haha, och kom ju inte jättenära men blev några när den inte bara var en mörk suddklump i alla fall! ;) 
Idag åkte jag och Kajsa bort till stora holm för att få halkan avklarad. Var lite nervös innan efter att ha läst om alla krav på hur bra man skulle vara på att köra men gick finfint och var väldigt kul! Lite annorlunda från den vanliga körningen man hållt på ett tag med nu, och så fick man ju känna på att man kan köra utan en instruktör i bilen med en. Får dock se hur snart jag kan ta själva körkortet, för denna månaden kommer troligen ta död på mig med allt plugg, men vore ju skönt att få det klart i början av sommaren. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: