Skrivet: 2014-04-20 | 23:05:00
Kategori: Allmänt

Påsk

Normalt sett firar vi alltid påsk med släkten i Mariestad, men i år kände vi att det passade bra att ta det på vårt sommarställe i Grundsund istället! Så vi dukade upp och pyntade och jag skötte efterrätten så satte igång att göra små marsipankycklingar medan kakan var i ugnen. För typ första gången någonsin kunde det dukas upp ute så satt där i solen och åt av allt gott. När vi sedan ätit upp även kakan, och några av de andra kommit tillbaka från golfbanan, fick vi som alltid leta efter våra påskägg! Och i år krävdes det iaf inte 20 minuters skallgång efter mitt haha. Nu idag hade vi egentligen tänkt åka hem, men eftersom vädret får det att känner som mitten av juli här så stannade vi tills imorgon istället, vilket jag tycker var bra. Dock ligger jag just nu i sängen med skolbäckerna och lär behöva ett antal timmar till det imorgon också, så bli väl inte överdrivet mycket sol och njutning för min del ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: