Skrivet: 2014-08-14 | 23:36:56
Kategori: Allmänt

Lite lite sommarlov

Efter en veckas ledigt är jag tillbaka för sommarens sista dagar på jobbet. Men allas semester är ju slut, så får klara mig själv här i huset. Lider faktiskt inte så mycket av det men efter ett 11-timmarspass så orkar man inte göra det lyxigare än några mackor till middag. Har även extremt mycket skolarbete att ta igen innan skolan börjar så min kväll blev inte så mycket mer spännande än så! Åker i vilket fall hem på lördag så då får jag lite tid att göra annat några dagar. Den här sommaren har mest gått åt till att ta körkort och jobba vilket känns lite segt. Men nästa sommar så! Då ska jag ha tid med en massa annat. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: