Skrivet: 2014-08-20 | 12:32:00
Kategori: Allmänt

Tog mig tid

Efter att ha ätit flingor och macka till frukost varje dag hela sommaren börjar det bli lite tradigt, så tog mig tid till att göra lite nyttigare scones för en gångs skull. Det går verkligen att hålla sig hela dagen på det, får alltid kolla på klockan när det är dags att äta lunch för annars glömmer jag bort det. Målet med idag är i vilket fall att sitta inne och ta mig igenom alla 50 sidor matte jag måste ha gjort till imorgon, men har en känsla av att det inte riktigt kommer gå hela vägen. Måste även få in en springtur eller nåt för att försöka få bort min extrema träningsvärk från benpasset för två dagar sedan. Så får väl se hur det går! Får väl skylla mig själv om jag skjuter fram allt till sista dagen. 

Postat av: Usa

Hi Gothenburg America calling! We really dig your blog here if ya know what I mean. Check out our blogg aswell, it's kinda cool

2014-08-22 | 23:17:47
URL: http://www.nattstad.se/oskarvalterusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: