Skrivet: 2014-02-13 | 14:38:00
Kategori: Allmänt

Dagg

Hade tid hos sjukgymnasten igår vid halv nio, så fick släpa mig upp tidigt. Tidigt för att vara lov i alla fall! När jag sen gick hem fyrtio minuter senare såg jag att i alla buskar och träd hängde små vattendroppar, kanske dagg för tror inte det hade regnat. Tyckte det såg fint ut så när jag kommit hem gick jag ut igen några minuter och tog ett par foton. Alla suddiga ringar i bakgrunden gjorde det lite fint också. Sedan så gick jag in, sparkade av mig skorna och somnade om i sängen ett par timmar tills Olivia ringde och väckte mig för det var dags att gå till gymmet. 

Postat av: Amanda Ahman

så vackert! ja det är tidigt som gäller!

Svar: Tack! :) Ja det är ju det!
Ebba Davidsson

2014-02-13 | 19:19:25
URL: http://amandaahmans.blogg.se/
Postat av: felicia

åh så vackra bilder!

2014-02-25 | 17:41:22
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: