Skrivet: 2014-02-02 | 18:06:00
Kategori: Allmänt

Fullspäckad helg

 
Hade förväntat mig en helg full av skolarbete, men den tiden har lite fallit bort. Började gårdagen med att spendera två timmar på gymmet med Olivia, är faktiskt väldigt kul att vara där! Sedan åkte jag hem, åt, duschade, och blev körd in till stan. Skulle vara barnvakt åt pappas kusiner och deras kompis, för deras föräldrar skulle ut och äta middag tillsammans. Vi lekte dansstop, spelade spel, köpte pizza, och såg på Alvin och gänget och en kort stund av melodifetsivalen. Så jag och barnen hann med ganska mycket på tre timmar! 
 
Idag har jag och mamma varit nere vi aspen och fotat en massa, och nu ska jag ta tag i allt arbete hon tagit med hem till mig från sitt jobb. Brukar hjälpa till med lite grejer när det behövs, som att sätta ihop pärmar eller förbereda brev som ska skickas iväg, för att få lite extrapengar. Är troligen för mycket för att göra klart allt idag, men får sätta fart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: