Skrivet: 2014-02-22 | 13:11:50
Kategori: Allmänt

Lite olägligt

Medan alla andra i skolan gått runt och hostat efter att ha varit iväg på skidresor så har vi friska gått och hållt andan. Lyckades dock inte klara mig ändå... för igår morse kände jag mig inte helt bra och idag är det ännu sämre. Lite olägligt eftersom Dagur är här denna helgen också. Men jag får fortsätta vräka i mig glass för att få ner svullnaden i halsen och så är det säkert bättre snart! Hade kunnat vara värre!
Nu ska jag ägna några timmar till på skolarbete och sen åker jag hem till Sandy för att sova där med henne och Dagur!

Postat av: Valter & Jake

käääääften ebbz

2014-02-22 | 22:49:33
Postat av: Bortanför

Hej! Är Dagur och du på G eller är de bara en tillfällighet att ni sover med varandra?

2014-02-23 | 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: