Skrivet: 2014-02-09 | 16:27:00
Kategori: Allmänt

Våffellunch

Nu när jag köpt min nya kamera står jag ju då i skuld till mamma och pappa med ett par tusen. Därför får jag sälja mina gamla kameragrejer för att ha råd att betala tillbaka till dem så igår la jag ut min gamla 550d och mitt sigma-objektiv jag köpt till på blocket. Faktiskt hört av sig flera och i morse kom det en och hämtade objektivet! Ska bli skönt att få det överstökat, är ju alltid lite jobb när man ska sälja något. Idag ska jag försöka komma igång med en ny bloggdesign, då jag blivit lite trött på den nuvarande, men kommer nog ta ett par dagar att bestämma mig för hur jag vill ha den och att få den klart. Ska även till gymmet senare och ha legday med Olivia. I början av veckan gjorde jag mig ett par nyttiga vofflor som faktiskt blir väldigt goda om man har smält mörk choklad på, och om någon är intresserad av receptet finns det här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: