Skrivet: 2014-01-21 | 19:02:00
Kategori: Allmänt

Tog ledigt

Kände att det var onödigt att åka in till stan för att ha en lektion idag, eftersom jag hade tandläkartid efter lunch, så stannade hemma och pluggade lite matte istället. När tandläkarbesöket var avklarat mötte jag upp Olivia och så vandrade vi bort i kylan mot gymmet för att döda våra överkroppar! Faktiskt lite kul att gymma nu när vi gör det ihop, och känns lättare att komma igång när jag fått en nystart med ett nytt gym!

Postat av: Kitas

Hej! Jag är typ lite småkär i dig! Vet att detta är så konstigt sätt att säga dett på, men jag vill liksom veta om du redan är lite intresserad av någon eller att du inte vill ha en relation just nu? Med andra ord vill jag veta om de överhuvudtaget är någon ide för mig att försöka säga hur jag känner?

2014-01-22 | 15:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: