Skrivet: 2014-07-09 | 22:08:00
Kategori: Allmänt

Körkort!!

De senaste veckorna har gått åt till ganska konstant övningskörning och teoriplugg och har lite fått prioritera bort allt annat, vilket ju syns här. I fredags tog jag ledigt från jobbet för att göra teoriprovet, vilket gick bra, och bad även om ledigt nu både måndag, tisdag och onsdag för att kunna hårdträna de två dagarna innan det stora provet. Idag hade jag alltså min uppkörning, vilken även den gick bra (!!!) så nu har jag äntligen fått mitt körkort :D Extremt skönt efter all tid jag lagt ner! Invigde det redan idag genom att åka och hämta Sandy efter jobbet, för hon skulle hit och fira med oss, och än så länge har det gått bra, även om det känns väldigt konstigt att jag ska klara mig helt själv nu haha. I alla fall, efter att jag kom hem förut så var det helt enkelt för varmt för att lägga sig och sola utan tillgång till en pool eller sjö, så med slut på andra idéer tog jag mig en bok och la mig i skuggan och läste. Väldigt lagom, och så botade det ångesten över att man måste ta vara på vädret. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: