Skrivet: 2014-07-23 | 00:07:00
Kategori: Allmänt

Långa timmar


Jag kan verkligen inte spela golf, men vi tyckte ändå att hela familjen skulle åka bort till rangen och slå lite innan den sena middagen i förrgår. Ganska mysigt där när solen håller på å gå ner. 
Idag har jag jobbat sent för några hade bokat middag, så kom hem för lite knappt två timmar sedan. Men har inte kännts så jobbigt idag, även om det varit ganska länge. Både för jag började i kiosken så det blev lite omväxling  att sen gå ner till restaurangen, och så har vi haft väldigt kul nu på kvällen. Jag kunnat gotta mig med överflädet av middagens efterrätt, så nu mår jag ganska så väldigt illa hehe. Kan även vara för att jag är så extremt trött.
År väl dags att göra något åt det. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: