Skrivet: 2014-07-29 | 22:48:00
Kategori: Allmänt

Se sig om

Vi håller fortfarande på att bekanta oss med det här att ha båt, så jag, pappa och Erik tog en liten tur för att se oss omkring. Körde lite vilse och efter att ha kört ett bra tag, i tron att vi skulle komma fram till hamnen så småningom, fick vi vända och köra tillbaka. Men då vet vi till nästa gång att där är det inte haha! Och det var ju se oss omkring vi skulle göra, vilket vi nu gjorde. 
Sandy har varit här uppe hos mig i några dagar över min lilla ledighet, men åkte hem tidigare idag. Har försökt hinna med så mycket bad och annat som möjligt och ändå lyckats ganska bra tycker jag. Nästan börjat tycka havet är helt okej ändå. Alltid tyckt att det är extremt obehagligt med tång, alla typer av maneter och att ha salt på kroppen efteråt, och därför gillat sjöar mycket mer. Då vet man vad som döljer sig under en. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: