Skrivet: 2014-07-10 | 18:46:00
Kategori: Foto

Hundra grader

Alltså denna värme. Hörde av mig till Olivia i förmiddags för var tvungen att få svalka mig lite, så vi två tog bilen ner till badplatsen. Vattnet var dock något kallare än vi tänkt oss, smen till slut hade vi tvingat oss i. Men det var skönt, och behövligt, och efter att vi torkat några minuter åkte vi bort och köpte oss var sin korv innan vi testade även den andra badplatsen i hopp om att vattnet där skulle vara varmare haha. Skillnaden var inte direkt märkbar men hoppade i alla fall i en andra gång och låg sen kvar och solade en stund. Gud vad skönt det är med bil måste jag säga, både jag och Olivia har ju då väldigt nyss fått vårat körkort så känns fortfarande väldigt nytt. Men kan tänka mig att man ganska snart tar det för givet! Fick dock offra min sovmorgon i morse och köra mamma till jobbet för att kunna ha bilen.
För ganska exakt en månad sedan åkte jag med Gustav och hans familj ut till nääs för att jag skulle ta lite familjefoton åt dem som de sedan skulle göra en tavla av. Tog ju då även lite andra bilder när vi ändå var där, så de tänkte jag att jag kunde visa här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: