Skrivet: 2014-06-09 | 21:08:00
Kategori: Allmänt

En väldigt bra födelsedag

Då var det äntligen min tur att fylla 18! Började dagen med att bli väckt sent, hehe för hade varit och roat mig kvällen innan, och då väntade en ambitiöst gjort frukost. Fick mina paket och sedan efter ett tag kom de andra hem till mig, så kördes vi bort till Nääs för att ha picknick. Väldigt mysigt och varmt i solen, och mamma och pappa hade fixat massa god mat som vi satt och åt, efterrätt å allt. När vi kände och mätta, samt hade gungat i en av alla gungor som hänger i träden, så kom skjutsen tillbaka för att hämta oss så vi skulle hinna in till Håkan. Var en väldigt bra och händelserik födelsedag, tror inte den kunnat vara bättre!

Postat av: Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ❥

Superfina bilder! Och jättegrattis i efterskott! (:

Svar: Tack :)
Ebba Davidsson

2014-06-14 | 11:23:25
URL: http://sofiewestbergs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: