Skrivet: 2014-06-23 | 23:54:00
Kategori: Allmänt

Ett midsommarfirande

Var en väldigt typisk midsommar, med dans runt stången, cyklande och jordgubbar. I år var även Sandy med och firade med min släkt så det hela var ännu bättre. Jag övningskörde oss upp från Grundsund till Bohus Malmön där vi skulle vara och när vi äntligen kom fram, efter alldeles för många timmars körande, fick vi skynda oss att äta eftersom vi var så sena. För väldigt strax därefter tog vi cyklarna upp till stången där dansen dragit igång. Sophie tvingade med mig runt några varv innan jag lyckades smita där ifrån haha så jag och Sandy kunde gå och leta blommor. Tyckte inte det kunde inte vara en midsommar utan någon form av krans. Hittade dock inga blommor alls i början utan fick göra mig en ring av något hundkexliknande och sticka i lite blommor då och då när jag hittade under resten av dagen. Blev i alla fall någonting helt okej till slut ;) 
Tyvärr skulle jag jobba dagen efter, så vi kunde inte sova över, utan var tvugna att ta den långa bilresan hem en gång till. Var väl hemma till tre nån gång och då kan man säga att vi somnade ganska gott.
 
Vid några av bilderna har Sandy hållt i kameran!
Och den stora frånvaron beror på en kombination av jobb, körkortspluggande och fullt minne på datorn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: