Skrivet: 2014-03-23 | 12:53:00
Kategori: Allmänt

Avkopplande

Övningskörde heela långa vägen till Kajsa i ösregn och mörker igår, något jag kanske väntar med att göra igen tills jag blivit lite bättre hehe. Var i alla fall väldigt lugnt och skönt när jag väl kom fram, och då hade de andra redan börjat laga ihop allt till våra fajitas. Väldigt gott blev det! Även om jag var för öm i tänderna efter spänningen hos tandläkaren igår för att njuta fullt ut. Jag och Olivis testade förra helgen att göra sånna där nyttiga chokladbollar alla hälsofreaks pratar om, med dadlar, och de är ju så sjukt goda! Smakar typ precis som vanliga chokladbollar, trots att man inte använder varken smör eller socker (även om det väl är ganska mycket socker i dadlarna och kokosoljan man har i). Så de gjorde vi igår igen och de andra tyckte som jag! Sen satt vi bara och pratade och hade det mysigt med musik medan de andra drack te.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: