Skrivet: 2014-03-06 | 20:10:00
Kategori: Allmänt

Torsdag

Gick till fysikprovet i morse med inställningen att slutprovet skulle få rädda mig, för det skulle gå så dåligt på det här provet, men mätt efter det så gick det faktiskt ganska bra. Känns även väldigt skönt att kunna ligga här hemma en kväll utan ångest för att jag borde plugga!
Skulle till doktorn idag för att kolla upp varför jag fortfarande har växtvärk trots att jag slutat växa för länge sedan haha. Men de visste inte vad det kan vara, så slutade med att besöket tog en och en halv timma för att jag skulle ta några tester och så, så får vi se om de kan komma på något! Sedan var det tänkt att jag skulle till gymmet med Olivia, meeen vi kände oss båda lite otaggade så sköt fram det till imorgon istället. Är helt dötrött så känns som om det var rätt beslut! ;)

Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Fina bilder :) Ha en bra eftermiddag :)

2014-03-11 | 16:57:51
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: