Skrivet: 2014-03-15 | 18:26:00
Kategori: Allmänt

Genomfrusen

Då var vi uppe i Grundsund och jag sitter i fåtöljen med datorn i knät framför den tända brasan. Gick ner till centrum förut i god tid innan intervjun för att hinna ta lite kort, men herre vad kallt och blåsigt det var så nu behöver jag sitta här för att tina lite. Väldigt avkopplande faktiskt. På vägen upp handlade även jag och pappa lite smått och gott till middagen ikväll, och väl framme vid kassan upptäcker jag att de har några av de nya ben and jerry-sorterna! De ska ju vara nyttigare än de vanliga så var tvungen att prova, och var faktiskt gott! Glassen i sig var ju som den vanliga glassen, bara smaken som är annorlunda eftersom jag normalt sett tar half baked. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: