Skrivet: 2014-03-31 | 17:36:00
Kategori: Allmänt

Vårkänslan

Här är resten av bilderna från den härliga dagen i fredags! Blev visst bara på folk hehe, men gör ju inte så mycket när de är så fina. Idag började dagen med att jag försov mig, för ingen hade kommit ihåg att tala om för mig att man skulle ställa om till sommartid... Så jag var uppenbarligen inställd på att gå upp en timma senare än vanligt, men pappa väckte mig så kom bara 20 minuter efter att vi börjat. Hade ju kunnat vara värre. Sedan så blev dagen inte speciellt lång och kom hem igen förut vid halv fyra. Var fruktansvärt hungrig och kände för mug cake, men ville testa någon ny så googlade lite och hitta en som var väldigt enkel och helt okej god. Tog lite bilder som jag kan lägga upp någon annan dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: