Skrivet: 2014-03-19 | 23:19:00
Kategori: Allmänt

Tennis på schemat

I tre veckor har alla fått välja något att fördjupa sig i på idrotten, och jag valde tennis. Delvis för att jag vill och behöver bli bättre på det haha och delvis för att Sandy höll i en av lektionerna. Hennes lektion var idag, men eftersom jag har fått ryggproblem så får jag inte träna, och därigenom kunde jag inte vara med... Men åkte dit i morse i alla fall och tänkte att jag kanske kunde underhålla mig själv genom att ta lite bilder medan de höll på! 
Imorgon är det studeidag och jag har både tandläkar- och chalmers öppethusbesök inplanerat. Även om vi bara går i tvåan och inte behöver känna oss jättestressade över vad vi ska plugga vidare med sen, så vill vi redan nu börja spåna på vad som verkar intressant. Känns inte kul att sitta där sen när tiden rinner ut och man inte har bestämt sig, så lika bra att vara ute i god tid!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: