Skrivet: 2014-03-14 | 15:33:18
Kategori: Allmänt

Tomma hagar

Under hela promenaden i lördags hade jag vela hitta lite hästar att mata och ta kort på, men överallt var alla intagna för dagen, så när vi på tillbaka vägen stötte på denna så gjorde vi just detta. Är inte direkt någon häst-människa, men har ändå alltid velat stanna och mata alla hästar jag ser haha, tycker det är mysigt! Dock var det ganska kallt så stod nog bara där i en tio minuter innan vi fortsatte knalla hemmåt. 
Ikväll ska jag umgås lite med Olivia hade jag tänkt och sen imorgon bitti sätter jag mig i bilen upp mot Grundsund. Ska på intervju för sommarjobb där klockan fyra med känns lite onödigt att bara stanna några timmar efter att ha åkt så långt, så vi stannar tills på söndag. Var ett tag sen jag var där uppe nu så ska bli lite skönt med miljöombyte! Får bara hoppas vädret är på vår sida också.

Postat av: Emma

Ååh vilken sötnos, jättefin verkligen!:)

2014-03-17 | 18:06:55
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: