Skrivet: 2014-03-13 | 20:31:00

Träningslust

Här är några två bilder från min och Sandys goda sconesfrukost förra veckan. Gud va fort denna veckan gått! Imorgon är det redan fredag, och jag har två lugna skolveckor framför mig. Väldigt skönt. Var även på gymmet idag för första gången på väldigt länge känns det som. Har börjat få väldiga problem med min rygg så får egentligen inte träna just nu, men tänkte att om jag bara kör armar så borde det inte göra så mycket. Dock skulle jag nog ha låtit bli för nu känns det inte speciellt bra. Men ska till sjukgymnasten imorgon så får se vad han säger då! Vill ju träna och komma i form nu när jag har motivationen, men blir lite svårt när jag hela tiden har förkylningar eller ryggar som vill sätta stopp för mig... 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: