Skrivet: 2014-05-11 | 20:42:00
Kategori: Allmänt

Den första springrundan

Kommer nog inte bli så mycket uppdatering här framöver för skolan tar död på mig, och ger mig varken tid till att fixa med bilder, eller att ta själva bilderna som jag ska kunna fixa med heller för den delen. Men tvingade mig i vilket fall ut på första springrundan på vääldigt länge förut och gick väl lite som förväntat, men inte katastrof. Har ju inte fått träna på flera månader så det här med att "komma i form till sommaren" har det ju inte blivit så mycket av hehe. Men nu är det dags att sakta men säkert ta tag i det. Springa varannan dag och gå till gymmet tre gånger i veckan kan man ju tycka räcker, och så får jag hoppas jag lyckas hålla i diciplinen! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: