Skrivet: 2014-05-22 | 13:47:00
Kategori: Allmänt

I den varma skuggan

Termonetern i morse visare att det var varmare ute än inne, helt sjukt, så kände mig tvungen att flytta frukosten ut till trädgården. Lite skönt att bryta mönstret och inte sitta vid matbordet och äta precis som alla andra frukostar året runt. Borde väl göra det lite oftare, dock kanske bordet behöver rustas upp något först för att göra det ännu trevligare hehe. Men när jag var klar gick jag i stället ut på altanen med skolböckerna och har planerat att spendera resten av dagen där ute i mina mjukiskläder, för att om möjligt göra det lite roligare att plugga, och även på något sätt ta vara på det perfekta vädret. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: