Skrivet: 2014-11-20 | 22:59:12
Kategori: Allmänt

Förändring

Som ni kanske märkt så har jag ändrat om en del i designen! Någon annat ni kanske även märkt är att uppdateringen varit ganska kass, men detta har, i kombination med för mycket skolarbete, berott på att all ledig tid har lagts på att försöka få det som jag vill. Det har nämligen inte riktigt velat sammarbeta med mig och har även fått klura ut mycket själv om hur jag ska göra. Google har helt enkelt svikit mig. Men nu har jag äntligen lyckats få till det mesta, även om jag vet att det finns några småsaker som kunnat vara bättre. Men de får jag helt enkelt fixa till under tidens gång. Ville i alla fall få lite mer fokus på bilderna och få bort allt annat småkrafs, så bilderna har blivit större och menyn vid sidan har försvunnit! Alltid mycket roligare att uppdatera när man har en ny design, så det inte blir lika mycket samma sak hela tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: