Skrivet: 2014-09-30 | 19:54:45
Kategori: Allmänt

Ett mellanmål

Idag var det kort dag, bara två lektioner och sedan lunch, så hann sitta med de andra när de åt ute ett litet tag innan det var dags att ta sig hemmåt. Behövde åka till bibloteket för att låna böcker till historiaarbetet vi håller på med nu, och kände inte riktigt för att gå dit från tåget, så tog vagnen till mammas jobb där jag snodde åt mig hennes bil och körde hem. Väldigt smidigt! Kände dock att jag var för trött för att köra en meter till, så svängde av och tog mig lite mellanmål hemma i form av mugcake innan jag pckade ihop och tog mig bort till bibloteket. Faktiskt lite mysigt att sitta där och leta i böcker. Känns som om man har all tid i världen, vilket jag visserligen inte alls har hehe, men kan ju vara avslappnande att låssas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: